Stapvoets rijden, misschien stimuleert dat mensen om op het dak te parkeren. Grote vierkante drempels die mensen dwingen om af te remmen. Schuin parkeren helpt de een richting verkeer te handhaven. Meer prullenbakken. Dat de winkels zelf de over volle prullenbakken leeg maken en ook zwerf vuil ruimen.
In de visie van de gemeente op de detailhandel in de Achtse Barrier had en heeft Biarritzplein geen urgentie. (Zie de toelichting bij het bestemmingsplan). Al 12 jaar geleden is er een schouw geweest en van daaruit aanbevelingen gedaan. Uiteindelijk is alleen (een deel van) de bestrating opnieuw geleg...
lees meer
In het bestemmingsplan voor Achtse Barrier lezen we over detailhandel :
3.13.2 Detailhandelsvisie Stedelijk Gebied Eindhoven Nieuwe vestigingslocaties voor detailhandel mogen niet ten koste gaan van de bestaande (perspectiefrijke) winkelgebieden.
In het noordwesten van Woensel-Noord zouden in een blanc...
lees meer
omdat er woningen zijn boven de winkels komen er geen bankjes bij dat geeft overlast avonds voor de bewoners ! wat ik wel een goed idee vind om de auto's schuin te parkeren ! maar de gemeente is lastig hierin , hebben veel commentaren over alle ideeën op het plein . op het parkeer dak is goed ...
lees meer
rondom het Biarritplein zijn 55 parkeerplaatsen . op het dak ga ik nog even tellen ik dacht ook 60 samen 120 vrije parkeer plekken /plaatsen , waar praten we over ? tot nu toe geen ernstige dingen/ongelukken gebeurd behalve de geld automaat opgeblazen . 40 jaar is het goed gegaan en biarritzpl...
lees meer
Maak de ruimte tussen het kruitvat en de ingang van de Jumbo autovrij en laat het verkeer in 1 richting voor de fietsenmaker door rijden, achter het kruitvat en voor de pizzeria. Maak wel wat parkeervakken langs het plein. Geen parkeerplek gevonden leidt dan bijna automatisch het parkeerdak op. Het ...
lees meer
Maria Stuijt